عنوان مقاله
سنجش و ارزیابی اکتشاف موثر در محیط های یادگیری باز با استفاده از شبکه بیزین
فهرست مطالب
مقدمه
محیط یادگیری باز ACE
مدل دانش آموز
ارزیابی
نتیجه گیری
بخشی از مقاله
گره های دانش. این مطالعه همچنین نشان داد که دانش آموزان زیرک و باهوش مختلف (از طریق پیش آزمون شناسایی شده اند) اخطارهای غیر ضروری از سوی مربی برای کشف یک تمرین بیشتر را به درستی نادیده گرفته و کشف مفاهیمی که قبلاً از آنها مطلع شده بودند را انتخاب نکردند. ناکفایتی مدل در این شرایط آن بود که ارزیابی اکتشاف آنها صرفاً بر مبنای میزان فعالیت دانش آموزان در طول تعامل انجام می گرفت که گره های کیس اکتشافی وابسته آن را مشخص کردند.